Re: [opensuse-hu] Kooka (ocrad)
  • From: -Morc- <blx70@xxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 07 Jan 2007 10:03:40 +0100
Szágyi Károly írta:
> Sziasztok !
> Hogyan tudom rávenni ezt a programot a karakterfelismerésre ?
> Mert egy normális szövegből értelmezhetetlen karakterek lesznek.
Hali !
Ez csak 1 tipp, mert hasonlóan jártam egy kombinált
cuccossal pár hónapja, vagy is
1 lehetséges magyarázatot tudok ezzel kapcsiban.
Nem rég egy ismerősöm hasonlóan járt, szinte ugyan így.
Egy kombinált eszköz(fénymásoló-scanner,stb) saját kis
beépített progija görcsösen ragaszkodott a szabványtalan
m$-os iso-latin2-höz, közben a szövegfelismerő program meg
a szabvány UTF-kódkészlet alapján akarta fogadni/értelmezni
a jeleket. Vagy az eszköz programozható, vagy a program,
végül is szinkronba hoztuk a 2-őt.
Nem lehet hogy az eszköz olyan "okos" hogy már fél-készen
akarja továbbítani de nem megfelelő kódtábla alapján ?

Üdv : -Morc-