Re: [opensuse-hu] openSUSE 10.2 release notes
  • From: "Kalman Kemenczy" <kkemenczy@xxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 01 Dec 2006 22:41:17 +0000
> Itt egy újabb adag. Remélem nem vagyok nagyon szőrszálhasogató. ;-)

Nem, sőt jó látni, hogy mást is érdekel. Nagyon jó lenne jobban bevonni
ezekbe a dolgokba azokat, akiket érdekel is és foglalkozni is szeretnének vele..

> xml:45
> A jelen kiadási megjegyzések az alábbi területeket fedik le
> Ez nem úgy lenne helyes, hogy "A jelen kiadási megjegyzések az alábbi
> területeket fedi le" ?
Nekem ezzel amúgy is bajom volt, ezért:

A kiadási megjegyzések az alábbi csoportokba sorolhatók:

> xml:102
> beleértve azokat is, amelyek nem nyílt forrású programok körébe tartoznak
> Szerintem hiányzik egy "a". ...amelyek nem a nyílt forrású...

javítva

> xml:128
> A dokumentációk PDF formátumban, míg a html verziók az alábbi
> csomagokban a DVD-n találhatók
> Ez így nem értelmetlen?

kicsit átírtam

> xml:135(para)
> Súgórendszeren keresztűl
> Ennek rövid ü-nek kellene lennie. (Már írtam, csak biztos kimaradt)

valóban :(

> xml:157
> nem nyílt forrásuak

javítva

> xml:270
> A nyomtató konfigurációs állományait nem lehet automatikus konvertálni
> az előző verzióról, ezért újra kell a nyomtatókat konfigurálni a YaST-ban
> Az egyik: automatikusan automatikus helyett

javítva

> A másik: szerintem a nyomtatót mind a két helyen egyes- vagy
> többesszámban kellene írni, vagy esetleg az "A nyomtató" helyett "A
> CUPS" jobb lenne és akkor a "nyomtatók"-hoz nem kellene nyúlni.

maradtam a nyomtatóknál

> xml:294
> az egyprocesszoros rendszerekben
> Szerintem a "rendszereken" jobban hangzana.

igen, jobb... javítva

> xml:335
> alkalmazáson keresztűl érkeznek
> Ennek rövid ü-nek kellene lennie. (Már írtam, csak biztos kimaradt)

valóban :(

> xml:430
> típikusan az ASUS gyártmányúak
> a típikusan helyett tipikusan

javítva...

minden commitálva

Ha ez így halad, minden idől legjobb kiadási megjegyzése készül a 10.2-höz. :)

köszönöm!!!