Re: [opensuse-hu] openSUSE 10.2 release notes
  • From: Gabor Boros <gaborboros@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 01 Dec 2006 22:21:56 +0100

Itt egy újabb adag. Remélem nem vagyok nagyon szőrszálhasogató. ;-)

xml:45
A jelen kiadási megjegyzések az alábbi területeket fedik le
Ez nem úgy lenne helyes, hogy "A jelen kiadási megjegyzések az alábbi területeket fedi le" ?

xml:102
beleértve azokat is, amelyek nem nyílt forrású programok körébe tartoznak
Szerintem hiányzik egy "a". ...amelyek nem a nyílt forrású...

xml:128
A dokumentációk PDF formátumban, míg a html verziók az alábbi csomagokban a DVD-n találhatók
Ez így nem értelmetlen?

xml:135(para)
Súgórendszeren keresztűl
Ennek rövid ü-nek kellene lennie. (Már írtam, csak biztos kimaradt)

xml:157
nem nyílt forrásuak

xml:270
A nyomtató konfigurációs állományait nem lehet automatikus konvertálni az előző verzióról, ezért újra kell a nyomtatókat konfigurálni a YaST-ban
Az egyik: automatikusan automatikus helyett
A másik: szerintem a nyomtatót mind a két helyen egyes- vagy többesszámban kellene írni, vagy esetleg az "A nyomtató" helyett "A CUPS" jobb lenne és akkor a "nyomtatók"-hoz nem kellene nyúlni.

xml:294
az egyprocesszoros rendszerekben
Szerintem a "rendszereken" jobban hangzana.

xml:335
alkalmazáson keresztűl érkeznek
Ennek rövid ü-nek kellene lennie. (Már írtam, csak biztos kimaradt)

xml:430
típikusan az ASUS gyártmányúak
a típikusan helyett tipikusan

Gábor