Re: [opensuse-hu] openSUSE 10.2 release notes
  • From: Gabor Boros <gaborboros@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 01 Dec 2006 12:37:00 +0100
Köszi a linkeket, majd elolvasom őket ha lesz rá időm.
Egyébként én nem vagyok ilyesmivel foglalkozó, csak gondoltam
ha már szabad akkor belekotnyeleskedek egy kicsit. :-)

Gábor

Arpad Biro írta:

helyesen: 2.0-s - nincs "á", mert az a "nulla"-ban mar ott van, lasd itt:
http://forditas.fsf.hu/html/node3.html#SECTION003110000000000000000

Amugy altalanossagban is javaslom az ilyesmivel foglalkozoknak a
Koblinger Egmont es Timar Andras altal keszitett Forditasi utmutatot:

http://forditas.fsf.hu/html/Utmutato.html