Re: [opensuse-hu] openSUSE 10.2 release notes
  • From: Arpad Biro <biro_arpad@xxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 1 Dec 2006 03:08:25 -0800 (PST)
Hello,

> De a terméknév itt Firefox 2 és nem Firefox 2.0

Van annak korrekt verzioszama is: a nevjegy "2.0"-t ir.
Amugy szerintem nem mindig van ertelme eroltetni a "verzio" szot. A SUSE 10.2-t
is csak igy nevezzuk, nem tesszuk hozza, hogy "verzio". Masreszt ha "Firefox 2"
a neve, akkor a "2" inkabb a nev resze - ezek miatt "a Firefox 2-vel
kapcsolatban" format javaslom.

> szerintem két szó... valaki más?

Ezeket erdemes megnezni helyesirasi szotarban, mert kisse ellentmondasos
az irasmod - peldaul "nagy tudású", de "kisméretű" - ezeknek ez a helyes
irasmodja. Most nincs keznel a konyv, majd otthon megnezem...

Biro Arpad