From: Game Spy
To: opensuse-hu@xxxxxxxxxxxx
Sent: Saturday, August 05, 2006 6:12 PM
Subject: [opensuse-hu] Kezdő

Sziasztok!
Kezdőnek számítok a Linux használatában, és erre a listára is most írok először. A gondom a következő:
A gépembe van két HD. Az elsőn rajta van egy XP két particióval, a másodikon pedig egy 10GB-os FAT32-es partíció, és 70 GB szabad hely. Erre a szabad 70GB-ra feltelepítettem a Suse 10.1-et, de amikor a GRUB-ban kiválasztom a Suse indítását, egy kis gondolkodás után leáll és teleírja a képernyőt. A szöveg végén ez áll:

resume device /dev/hdb5 not found (ignoring)
waiting for device /dev/hdb6 to appear:....................not found -- exiting to /bin/sh
$

és itt vár, és nem tudom mit csináljak. Egyébként a oldalnyi szövegben ven egy ilyen sor is ami hibaüzenetnek tűnik:
Acpi warning (acpi_thermal-0385): Invalid passive threshold [20060127]

Légyszi, aki tud segítsen!
És lenne egy olyan kérdésem is, hogy hogyan lehet egyátalán eltávolítani ezt a linux rendszert biztonságosan úgy, hogy utána az XP simán elinduljon?
Köszi:
Mickey