Re: [opensuse-hu] Kezdő
  • From: Gabor Boros <gaborboros@xxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 06 Aug 2006 08:59:16 +0200
Sziasztok!

A helyreállításhoz én inkább az XP-s fixmbr-t javasolnám.
Az XP telepítő CD-ről indítsd a géped. Amikor elindult nyomj egy J betűt, ekkor elindul a helyreállítási konzol és itt használd a fixmbr-t, előtte esetleg fixmbr /help .

Üdv.
Gábor

Intruder írta:
Szia Mindenkinek! :-)
Én is kezdő vagyok, úgyhogy az első kérdésedre sajnos nem tudom a választ... :-(
Az eltávolításra viszont igen.
Valami particionáló programmal (pl. Partiton Magic) állítsd aktívra az XP particióját.
Utána egy mondjuk egy Win98 cd-ről felbootolva írd újra a Master Boot Record-ot.
Ezt az "fdisk /mbr" paranccsal tudod megtenni.
Üdv Tibor!