[opensuse-hu] SPAM: Samba process indulás
  • From: "Budacsik Attila" <budacsikattila@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Aug 2006 14:38:51 +0200
Üdv mindenkinek!

A Samba processei az smbd nsmd és a winbindd nem megfelelő sorrendben
indulnak el. Úgy kellene elindulniuk ahogy írtam, de nem így van, ezt
mondták nekem. Aztán a /etc/init.d-ben nézegetve ezen fájlokat megtalátam,
hogy a /var/run/samba mappában vannak, hogy melyik milyen PID-val indul el:
smbd.pid = 5786

nmbd.pid = 4530

winbindd.pid = 5385

A kérdésem, hogy ezek ilyen sorrendben indulnak el akkor? Tehát először a
nmbd?

Mert akkor megoldaná a problémámat, ha a felcserélném ezeket a számokat és
az smbd kapná a 4530-at és így tovább?

Vagy, hogyan lehetne másképp megoldani, hogy ezek a megfelelő sorrendben
induljnak el legközelebbi rendszerindításkor?

Köszi