RE: [opensuse-hu] Kezdő
  • From: "Sherer" <regisztralo@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Aug 2006 10:29:56 +0200
Köszi a segítséget, de sajnos ezt nem tudom megvalósítani, vagy csak nem
értem amit írtál!
A gond az, hogy nem tudok bejelentkezni sehogy, mert akkor már nincs a
képernyőn semmi.
Elindul a GRUB...Kiválasztom a Linuxot...Feljön a suse kék boot képernyője
(eközben töltöget)...majd egy-két másodpercig fekete képernyő + bal felső
sarokban kurzor...és aztán sötétség: a MONITOR KIKAPCSOL...ez után már csak
egy rövid kis dallamot hallok, amiből arra következtetek, hogy elindult a
suse csak én nem látom. Hiába kapcsolom vissza a monitort, mert újra
lekapcsolja.
Én Windows-on nöttem fel. Ott ilyen esetekre volt kitalálva a csökkentett
módú indítás, de nem tudom, hogy itt van-e ilyesmire lehetőség. Vagy
teljesen másképpen kell-e megoldani. Eléggé csalódnék a linuxban, ha erre
nem lenne valami megoldás...de még hiszek :)
Üdv:
Miki