Re: [opensuse-hu] floppy gondok
  • From: "Gergely Csaba Kaposvári" <oromon@xxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 9 Aug 2006 19:36:09 +0200
Sziasztok!

Arra keresek megoldást, hogy hogyan kell konfigurálnom a wine-t, hogy képes
legyen Photoshop CS2 futtatására? Suse 10.1-et használok.

Előre is köszi!

Gergely

2006/8/9, Mészáros Gábor <msg@xxxxxxxxxxxxxxx>:

üdv!
nem tudom, hogy vki használ-e még floppyt, én kénytelen vagyok (ill. nem
is én, de mindegy)... a 10.1-ben pedig, az első perctől kezdve gondok
voltak vele. a kiadott javítás után néha egy kis közjáték
("x-nautilus-desktop:///Floppy%20meghajt%C3%B3.volume" is not a valid
location.) után, de legalább már felmountolja. ekkor a köv. probléma,
hogy userként nem lehet rá írni (755). majd a végén nem lehet
leválasztani (Nem hozható létre DBus üzenet Unmount) csak rootként,
kézzel...
mivel igazából semmi más gondom nincs a suséval, úgy néz ki bevált, az
elég kiábrándító, hogy a floppyt nem tudja tisztességesen kezelni, de
remélem ti tudtok megoldást:)
thx
MG