RE: [opensuse-hu] RCPT from unknown
  • From: "Budacsik Attila" <budacsikattila@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 10 Jul 2006 11:49:46 +0200
Jaj nem, félreértesz, vagy rosszul írtam. Nem csak az Invitelre nem tudok
küldeni levelet, hanem sehová ha a saját levelezőszerveremet állítom be smtp
szervernek az Outlookba. De a ha szolgáltatóét állítom be akkor mennek a
levelek kifelé. Tehát vagy a postfixemmel van a baj, vagy valami mással a
szerveren.

Üdv: budacsik

_____