Re: [opensuse-hu] iptables kérdés
  • From: budacsik attila <budacsikattila@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 30 Jun 2006 14:06:43 +0200
2006. június 30. 13.59 dátummal Gabor Boros ezt írta:
> A 22-es az ssh alapértelmezett portja. Amennyiben nem akarsz távolról
> belépni akkor ne hagyd nyitva.
>
> Direkt csinálod "kézzel"? Pl. a SUSE-ban ott van SuSEfirewall2,
> szerintem mindent meg lehet vele oldani, legalábbis nekem eddig még
> sikerült.
>
> Üdv.
> Gábor
Igen, direkt csináltam kézzel, hogy megtanuljam, tujajdonképpen, így hamaram
megértem mintha csak olvasgatnék róla. Hogy kell használni a SuSEfirewall2-t?
Vagy ez az lenne amikor a YaST-ban be lehet állítani a tűzfalat? Erre
gondolsz? Az tényleg jó, de nekem valamiért jobb érzés. Nem is tudom miért.
Valaki védjen meg.

Ott a logolást is be lehet állítani?
--
Budácsik Attila