Re: [opensuse-hu] Ismét zen-updater
  • From: Szágyi Károly <szagyi@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Jun 2006 13:49:30 +0200
2006. június 29. 12.45 dátummal Zsolt Papp ezt írta:
> Az opensuse listán megjelent információk szerint június 9-én megjelent egy
> fontos patch a Zen updaterhez, melyet You-val kell frissíteni. A
> you.novell.hu szerveren egy jól üzemelő YUM repository van, azzal lehet
> próbálkozni.

Download failed: (ftp://you.novell.hu/update/10.1/repodata/repomd.xml)
Download failed: Could not get file size.

Na szóval ezt kaptam :-(
Csináltam egy gépet 10.1 re szüzen és úgy települt mint álmaimban :-))
Telepítés végén beregisztrált és csinált magának egy online forrást ezt
használta arra, hogy felkínált frissítést elkezdve kapásból a yast
zmd...stb csomagjait frissítette. Ez tök jó nagyon teccet mint1 kizárva a
további csomag mizériát.

Ezzel a géppel továbbra is semmi gond ilyen téren.

A sajátom az szivat, van egy gyanúm arra hogy nem tudja valamiért
szinkronizálni a yast meg a zen-updater egymást. És ez összefüggésben lehet
az online update configuration hibájával. Ha van egy config fájl vagy ilyesmi
amit ha sikerülne újragenerálni vagy korrigálni az jó lenne.
Hiába kerestem ilyet nem találok zen, zmd, stb

--
Üdvözlettel: Szágyi Károly