Re: [opensuse-hu] Ismét zen-updater
  • From: "Zsolt Papp" <zpapp@xxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 Jun 2006 12:45:24 +0200
<200606291018.13100.szagyi@xxxxxxxxx>, Szágyi Károly <szagyi@xxxxxxxxx>
wrote:
> Igen, mondhatná mindenki, használjam a YaST szolgáltatását, de egy picit ezen
> felül szeretnék tapasztalatot illetve egy kis segítséget.
> Eleve az online config nem üzemel. A szerverhez való csatlakozáskor az
> alábbi
> hibaüzenet van :
> _____________
> No products to register
> A telepítési források elviekben rendben, a mostani frissítéskor pedig ez a
> [...]

Igen. Ismert néhány probléma a zen updater kapcsán, illetve az automatikus online-update beállításával kapcsolatban. Az ebből fakadó problémák orvosolhatóak oly módon, hogy YaST-ban kézzel frissíteni kell a rendszert. De a hiba annyira kiszámíthatatlan, hogy láttam már friss telepítés után kifogástalanúl működő zen updatert és a héten teljesen felfrissített rendszert, ahol nem szinkronizálódott le a YaST-os telepítési forrás megfelelően a Zen-be.

> Azt azért elmondom a forrás aktiv és jó mert a you látja
>
> Hogy mért nem használok más forrást....? nos az zen jelenleg elég válogatós
> és
> nem bánnám ,ha erre volna valami Novell tutti http,ftp...stb ami friss is.

Az opensuse listán megjelent információk szerint június 9-én megjelent egy fontos patch a Zen updaterhez, melyet You-val kell frissíteni. A you.novell.hu szerveren egy jól üzemelő YUM repository van, azzal lehet próbálkozni.

HTH,
Papp Zsolt