Mailinglist Archive: opensuse-da (116 mails)

< Previous Next >
Re: [opensuse-da] korrektur: lcn - community-repositories
  • From: "Jan Madsen" <jan.madsen.pt@xxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 16 Oct 2008 12:35:31 +0100
16. okt. 2008 07.31 skrev Martin Schlander <martin.schlander@xxxxxxxxx>:

Jaja, det er nemt at kritisere... :-)

Men hvad er dit forslag til oversættelse af "build" (navneord)? I særdeleshed
i en kontekst hvor disse "builds" leveres i form af RPM-pakker synes jeg det
er en ganske udmærket oversættelse indtil nogen kommer med et bedre forslag.
--
Det er sandelig ikke for at kritisere ;-)

Og 'pakker' er da et ganske udmærket ord - i hvert tilfælde indtil videre.

Jeg gjorde blot opmærksom på, at du ikke havde brugt samme oversættelse i de 3.

Jan