Mailinglist Archive: opensuse-cz (17 mails)

< Previous Next >
Re: [opensuse-cz] 11.2 kernel
  • From: Petr Vaněk <petr@xxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 16 Nov 2009 20:41:57 +0100
Dne pondělí 16 Listopad 2009 20:34:02 Aidamos napsal(a):
Za mě můžu popsat kernel-rt, tedy realtimeový kernel. Ten obsahuje patch
pro zpracování informací v reálném čase, respektive s velmi nízkou latencí
(zpožděním) v řádu milisekund. Například je pro mě realtimeový kernel
nezbytný při nahrávání hudby při kterém se navíc uplatňuje softwarové
efektování, které musí být okamžité, tedy v reálném čase bez slyšitelného
zpoždění (zpoždění pouhých 10 ms už je slyšet). Pro příklad: kytara je
napojená do zvukového vstupu počítače, její zvuk se ihned efektuje a
zefektovaný zvuk se též okamžitě nahrává a zároveň se pouští kytaristovi
do odposlechu. Navíc se zároveň musí přehrávat i další zvuky jako bicí a