Mailinglist Archive: opensuse-buildservice (216 mails)

< Previous Next >
Re: [opensuse-buildservice] %debug_package in my tuxcmd Package
  • From: "Dominique Leuenberger" <Dominique.Leuenberger@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 24 Mar 2010 09:03:32 +0100
On 3/23/2010 at 21:18, Kyrill Detinov <lazy.kent.suse@xxxxxxxxx> wrote:

Tuesday 23 March 2010

On Tuesday 23 March 2010 16:19:12 Sascha 'saigkill' Manns wrote:

the manual %debug_package.

Hab ich jetzt mal gemacht. Allerdings baut er immer noch keine
debuginfo Pakete. Muss ich vielleicht für tuxcmd mit osc pkg meta, im
Paket selbst auch diese Freischaltung machen?

Viele Grüße
Sascha

Джентльмены, не могли бы вы выражаться доступным английским языком?

I think Kyrill has a perfect valid point in requesting that the communication
stays in English here. Blatantly translated, he states:
' Gentlemen, can you write in English?'

Dominique