To: <suse-blinux-d@xxxxxxxx>
Sent: Tuesday, April 04, 2006 5:55 PM
Subject: Re: [suse-blinux-d] Mp3-Player?

Am 02.04.06 um 23:36 schrieb Sebastian Andres:

mplayer

Ich hab mir die aktuelle Version unter:
-more-
ftp://ftp.fu-berlin.de/unix/X11/multimedia/MPlayer/releases/
gesaugt.
Offensichtlich ist Ihm der Compiler von der 10.0 zu alt.
Ein
./configure
gab folgendes aus:
*** Please downgrade/upgrade C compiler to version gcc-2.95.x or gcc-3.x!
***

You are not using a supported compiler. We do not have the time to make
sure
everything works with compilers other than the ones we use. Use either
the
same compiler as we do, or use --disable-gcc-checking but DO *NOT* REPORT
BUGS
unless you can reproduce them after recompiling with a 2.95.x or 3.x
version!

Note for gcc 2.96 users: Some versions of this compiler are known to
miscompile
mplayer and lame (which is used for mencoder). If you get compile errors,
first upgrade to the latest 2.96 release (minimum 2.96-85) and try again.
If the problem still exists, try with gcc 3.x (or 2.95.x) *BEFORE*
reporting
bugs!

GCC 2.96 IS NOT AND WILL NOT BE SUPPORTED BY US !

*** For details please read DOCS/HTML/en/users-vs-dev.html ***

Error: Bad gcc version

Wie hast Du es hingekriegt?

--------
Du kannst mich jederzeit kostenlos per Festnetz erreichen unter:
http://www.blindi.net/callback
E-Mail privat: admin@xxxxxxxxxx
homepage: http://www.blindi.net

--
Um sich von der Liste abzumelden schreiben Sie bitte eine Mail an die