Re: [opensuse-hu] bocs, kicsit OT
Ha nem csal a szemem, 2011. március 15. kedd keltezéssel Not Infected! from
Lakosimi alábbiakat küldte drótpostán:
Sziasztok!
Hali!

Nemrég a delmagyar.hu-n megtudhattuk egy 14 éve "IT szakembertől", hogy a
Linux, nem komoly, csak bohóckodásra jó.
14 éves vagy 14 éve IT szakemberként dolgozik?

Vígasztalhatalan vagyok, mert elkezdtem gyűjteni egy listát és ráuntam 35
szerver után, hogy mindíg csak Linux, meg Linux... volt pár unknown és 3 W$
szerver a találatokban (nomeg FreeBSD).
Felesleges gyűjteni. Rendszeresen jelennek meg mérvadó oldalakon statisztikák.

jókat:
.~.
/V\
/( )\ Zsiráf
^^ ^^ openSUSE 11.3 / 2.6.34 / KDE 4.6.1 / LibreOffice 3.3.1

< Previous Next >